Умови прокату в Baby Service Одеса
Коротко про головне:
- при отриманні ви вносите тільки авансовий платіж
- з авансу буде вираховуватись орендна вартість залежно від сроку використання
- залишок грошових коштей буде повернуто вам при поверненні товару
- якощл ж аванс буде вичерпано, а товар буде вам ще потрібен, - ви продовжуєте аренду шляхом внеску наступного платежу
А тепер детально :)
ЯК ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ?
Оформити замовлення на обрану вами продукцію можна на сайті, натиснувши на кнопку "Взяти напрокат", яка розташована під головним зображенням товару на його сторінці, або зв'язавшись з нами по телефонах, вказаних в розділі "Контакти". Менеджер уточнить наявність речі, яка вас цікавмить і докладно проконсультує по умовах.
ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ
Так як ми серйозно і відповідально ставимося до того, чим займаємося, - з кожним клієнтом ми укладаємо Договір прокату. Для його оформлення потрібно надати менеджеру паспортні дані: при самовивозі - безпосередньо в офісі (при собі мати оригінал документа); в разі доставки - продиктувати дані менеджеру по телефону/відправити на Viber. Менеджер підготує пакет документів, а курьєр під час доставки звірить зазначені в договорі паспортні дані з оригіналом документа. Документи оформляються на того, хто буде ставити свій підпис під договором і приймати річ.
УМОВИ ОПЛАТИ
При отриманні товару ви вносите тільки авансовий платіж, сума якого зазначена в каталозі товарів для кожної речі. Після того, як річ вам буде вже не потрібна - з суми авансового платежу буде утримана вартість оренди, а різниця - повернута вам. Якщо ж річ вам ще потрібна, а авансовий платіж вже вичерпався - необхідно буде продовжити оренду, внісши наступний авансовий платіж.
У разі оформлення договору на людину з іноземним паспортом, - стягується аванс в розмірі оціночної вартості товару.
Таким чином, аванс виступає депозитом на користування річчю. Так як, наприклад, при користуванні послугами операторів мобільного зв'язку. Є гроші на рахунку - користуєтеся річчю, закінчилися гроші - повертаєте орендовану річ або продовжуєте його оренду. Зробити це необхідно не пізніше дати вичерпання авансу, яка буде прописана в Акті прийому-передачі товару. В іншому ж випадку за кожен прострочений день оренди буде налічуватися додатково пеня. Ми розуміємо, що стежити за подібними "датами" з маленькими дітками складно, тому за 3 дні до вичерпання авансу зідзвонюємося з клієнтами і нагадуємо їм про це. Якщо ж ви "не почули дзвінок", "відключили телефон", "не змогли відповісти" і т.п., просимо згадати про свої зобов'язання за договором самостійно!
Для кожної речі існує мінімальний платіж (вказано на сторінці кожного товару). Він оплачується в будь-якому випадку, навіть якщо ви користувалися річчю кілька годин.
ЯК ОТРИМАТИ ТОВАР?
Товар можна забрати самостійно з офісу за адресою вул.Івана та Юрія Лип 33 (графік роботи - тут). Або ж замовити доставку.
ЯК ПОВЕРНУТИ ТОВАР?
Також, як і отримати) Або самостійно привезти в офіс, при цьому ОБОВ'ЯЗКОВО передзвонивши напередодні і попередивши про свій візит. Або ж замовити кур'єрське повернення.
ДЛЯ ПОСТІЙНИХ КЛІЄНТІВ
Для клієнтів, у яких є вже хоча б один закритий договір прокату на протязі року, - діє знижка на авансовий платіж (вони вносять аванс, який відзначений на сайті наступним чином: "для клієнтів, які вже користувалися нашими послугами").
ПОПЕРЕДНЄ БРОНЮВАННЯ
Притримати для вас річ мі можемо напротязі доби. Якщо річ вам потрібна не сьогодні і не завтра, тобто ви хочете її забронювати до певної дати, в такому випадку необхідно внести бронь в розмірі мінімальної арендної вартості - для того, щоб товар був готовий до вказаної дати. Оплату при цьому можна робити як готівкою, так і на карту ПриватБанку. Сума передоплати буде включена в авансовий платіж при передачі товару. Річ вважається заброньованої виключно з моменту отримання нами зазначеної суми. Застава для бронювання товарів вноситься з розрахунку можливих форс-мажорних ситуацій, як, наприклад, скасування поїздки. Якщо з яких-небудь причин клієнт скасовує вже домовлену бронь менш ніж за 7 днів до обмовленої дати, сума передоплати клієнтові не повертається.
Ще одна невелика, але дуже важлива деталь!)
З приводу забруднень: це дітки, ми все розуміємо (печиво, компотик...), все це нами очищується і переться після кожного клієнта. АЛЕ за серйозні забруднення, псування або втрату комплектуючих товару, а то і всього товару в цілому, передбачені штрафні санкції, які докладно описані в договорі. Ми ретельно стежимо за станом речей, які вам пропонуємо, і розраховуємо на взаємність!
Залишилися питання? Із задоволенням на них відповімо за телефонами:
(063) 643-84-53
(097) 685-65-52
Дзвінки приймаємо щодня з 9:00 до 19:00